08-03-06

när man börjar få kommentarer där folk (nämner inga namn, lisa) klagar på att man aldrig uppdaterar, så tycker jag att det är lika bra att göra det, för när en har börjat, så kommer snart resten av kompianet hänga på, och inom kort så kommer jag att få bombhot osv, jag vet hur det är, jag är precis likadan.
    och jag kan faktiskt hålla med om att jag ahr vart vääääldigt dålig på att blogga den senaste veckan, men vad har hänt då?, typ ingenting vettigt att skriva om.
- stan med min bror, han är verkligen efter sin tid..
- smsande, som alltid, men tillochmed så att frida sa att hon störde sig på det, då är det antagligen något att störa sig på, om frida säger det, så är det så.
- ska tydligen skriva en novell, krönika, kåseri eller vad det nu heter om "en dag med nittioett" det kan inte bli annat än patetiskt pinsamt
- öhm, ligga på golvet i korridoren i skolan, som alltid.
- och ja allt annat som tillhör mitt liv, alltså typ ingenting.

imorrn kommer iallafall Lisa-fisa, Nicoll-boll, Johanna-panna o FridULF hem till mig, och som ni redan har förstått på min alldeles konstiga namngining till dem  (har faktiskt INGEN aning om vart jag fick det ifrån, det bara kom:P) , så kommer det bli en helsjuk kväll, med PIZZAPIZZAPIZZA, förhoppningsvis twister ;), tydligen ngt thai-gutta, och frida din lille djävul (tror jag ska bombhota dig inatt så du inte vågar genomföra din jävulska idé) har bestämt, iofs bara hon som har bestämt, att ha mobilfri kväll, HELA KVÄLLEN!!!, typ katastrof för min del, sådär 150sms om dagen, jag kommer typ få mobilabstinens eller något, och då är det fridas, BARA fridas fel! ;)

lisa är du nöjd nu? :)

image171
mogondagen kan nog bara sluta på ett sätt, skrattkramp i magen, och ehm, knivkrig ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, och jag tänker genomföra min djävulska plan! Hela kvällen plus natt plus morgonen. Inte förrän, ska vi säga elva på morgonen får man kolla på mobilen igen ;)

2008-03-06 @ 19:48:45
Postat av: s

ELVA !?, :O

2008-03-06 @ 21:00:58
Postat av: Frida

Haha, tror jag måste va vaken hela natten för att hålla koll på att du inte fuskar! ;)

2008-03-06 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback