08-03-20

så var det äääntligen lov, ett efterlängtat lov från min del.
och imorse kände jag att den här dagen skulle bli den längsta på mycket länge,
men så blev inte fallet. börjar med Muntligt nationellt prov i engelska som egentligen sög, men rullade väl på ganska bra ändå., skulle diskutera om vad man trodde omvärlden tycker om att vara vegeterian eller om att äta kött. hur lätt är det ämnet liksom? men men, sen vidare till gympan där beep-testet stog på tur. jag hade typ ångest innan och var förbannad på anniken för att hon sa att jag måste springa en gång till om jag skulle ha ett högre betyg, så vad gör man inte?, jo utsätter sig för barnmisshandeln än en gång. men jag sprang på prick 10, helt överlycklig, så med gott mod så går jag till spanskan och säger typ bara en mening på våran påsk-redovisning på spanskan.  och sen på lunchen kommer johan o säger att jag antagligen inte höjer mitt betyg i biologin för att jag bara fick ett starkt vg på provet. men sa att om jag hade kvar mitt sinnena-prov så skulle han kolla en extra gång på det och se vad han kunde göra. så jag vandrar hem och hittar tillslut mitt prov som jag allvarligt trodde att jag hade rivit sönder och slängt, men sen när han har kollat på det så säger han iallafall att om jag gör ett kort arbete om hur man korrigerar synfel så har jag ett mvg i biologi :D, och dagen var räddad :P.
måste okså tillägga att jag har haft ett bar röda jeans på mig hela dagen, och att när jag kom till skolan hade jag hellugg, lite skrämmande. men men :)
nu på lovet, så händer typ de här;
- middag med tjejerna
- stockholm (förhoppningsvis om nu inte mamma får ngt ryck)
- dressyrtävling
- soooova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback