08-03-21

svullna ögon, trasig innuti, ont i huvet, och fattar egentligen ingenting.
- det är mitt tillstånd just nu.

det är en sån här dag man märker hur sjukt mycket ens vänner betyder. eller iallafall hur sjukt mycket mina vänner betyder. utan dem, hade jag nog inte klarat mig igenom den här dagen. och det känns skönt att jag ska umgås med dem hela kvällen imorron.
    hur ledsen, sur eller jobbig jag än är, så stannar ni hos mig och säger att allt ordnar sig, även att det inte känns som om det aldrig någonsin kommer att göra det. att jag vet att ni står brevid mig och stöttjar mig när jag behöver, att ni finns där om jag behöver prata, att ni bara finns där och ger mig alla kommentarer, bara att ni lägger märke till alla mina konstiga saker jag har för mig, allt det, och massor mera, som inte ens går att beskriva, är guld värt. NI är guld värda. o ni vet vilka ni är. <3

Kommentarer
Postat av: julia

jag finns alltid för dig sofie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback