08-03-26

15.15
gör en liten paus i mitt städande och packande, för ingen av mina kläder har mamma strykit ännu, så får vänta en stund., men imorrn bär det iallafall av till den stora huvudstaden stockholm :), ska verkligen bli askul :D så 07,05 går båten, (inte 11,25. internt skämt ;p) med mig, tilde o oliven. weeei :D  och snart antar jag att oliven ringer, ska med henne till frissan och rådfråga om hennes nya hårfärg som jag ännu inte sett, men ändå tror är jättefin. men men. sen har jag också tappat bort hela 50 kr! :(, (men hittade också 100kr i ett födelsedagskort:D ), så 50+ ist för 150+, känns lite surt, men men, livet är hårt brukar man säga. så nu ska jag äte på kungshallarna varenda dag. namnam. så imorrn och fredag finns jag på mobilen., och ifall det är någon som ska med båten hem på fredag vid åtta på kvällen, så kan ni ju alltid få höra av er, åker ensam.. :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

+100 istället för +150 måste det ju ändå bli

2008-03-26 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback