08-05-02

bara för att jag itne har ngt annat för mig.

jag kommer från: gotland
jag heter: Sofie
hur gammal är du? 16
när fyller du år? 13 mars
tycker du om någon just nu? jag tror det? :S
om sex månader: är det den 2 november, och jag går på gymnasier.
jag samlar på: dammråttor :D
gröna eller röda äppeln: gröna!
vem ringer du när du är arg/ledsen? julia, tilde, frida eller johanna.  
gillar du golf? HAHAHA, ehm, ja vad ska man svara på det hära, hela min släkt är golf-freak, jag har själv spelat sen jag var två cm hög. slutade förra året.., om det är svar på den frågan så.. ;)
vilken tid gick du upp idag? hmm, typ 11 ngn gång :)
har du sovit i din egna säng inatt? japp
har du sovit ensam inatt? japp
har du strumpor på dig nu? japp
hur svarar du i hemtelefonen? a're'e sofie ;)
hur svara du i mobilen? hallå?
vad ska du göra ikväll? sova.
vad ska du göra imorgon? till stallet, har ingen stalltjänst!, jissus vad lycklig jag blev ;P
var vill du bo när du blir stor? i ett stooort hus.
är det okej att gråta? klart det är okej! som man brukar säga "det är när man gråter man visar sitt rätta jag" eller ngt i den stilen.
när grät du senast? öhm, oj, det var nog faktiskt ett tag sen, eller nej, i lördags tror jag ..
vilken årstid tycker du bäst om? sommaren!
laddar du ner musik och film från internet? japp
vad skulle du göra om du vann en miljon? oj, jag vet inte, spendera en massa på kläder, och kanske en utomlandsresa, eller ngt, inte vet jag :)
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nää.
har du piercing? nää
vill du gifta dig? japp
vill du ha barn? såsmåning om ja.
solar du ofta? hah, så ofta det går, och jag har tid, nte för att jag blir någe brun, men DET är en annan sak :)
är du bra på att laga mat? nää.
gillar du att dansa? njaa, det beror på
hur vig är du? jag var vigare förut.
vilken är din favoritglass? banan-choklad, eller den kroatiska hasselnötsglassen-
tror du på ett liv efter döden? svårt, men njaa.
bor dina föräldrar tillsammans? japp
är du morgon eller kvälls människa? lite både och, men mest kvälls.
vilken ögonfärg har du? grön på morgonen, annars gråblå
har du någon gång gråtit dig till sömns? japp
är du beroende av något? mobilen, vännerna?
röker du? nää
vad gör du på helgerna? är i stallet och umgås med vännerna 
brukar du bädda sängen? nää
vad var det senaste du sa högt ? okej, jag har inte stalltjänst imorrn, så väck mig inte, TACK!, gonatt. 
vem kramade du senast? morfar tror jag? :P
saknar du någon nu? jaa.
vilket namn står högst upp på uppringda nummer? Julia Karlsson
var du glad igår? igår.., jaa det var jag väl:P
sminkar du dig? japp
Känner du dig världelös? ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback