08-05-08

nu har jag nog planerat in vad som händer imorron också.
-skola - klänningen ska sys klar, och kjolen ska läggas in en aning.
-stan med nicole-boll (? hoppas det iallafall) och iallafall köpa present till bror som fyller 19 på söndag.
- sen ska jag nog lägga mig på terassen så länge det är varmt o bara schteeeka ;)
- när det är lite svalare så ska jag nog-... käka mat eller ngt, sen funderar jag starkt på att dra ut o springa, faktiskt!
-
sen, har jag ingen aning. kanske ska sitta framför teven för omväxlings skull, ska nog som jag skrev för några minuter sen, trappa ner på datasittandet. inte hälsosamt var det.





jag är mer fylld av glädje och lycka än vad jag har vart någon gång tidigare, men ändå är det ett stort hål där inne som skriker på att få fyllas ut, av glädje och lycka där med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback