08-05-15

idag har vart en allmänt superseg dag. kan det bero på vädret, eller att vi snart går ut södervärn. vet inte, jag gissar på vädret. det är iallafall det mest rimliga! :p

idag efter skolan så drog jag hem, skrev ihop frågorna till islamen, sen drog jag till johanna, där det väntade lite humor, och sen en promenad till willy:s där vi införskaffade oss varsinn mjukglass, aasgott ^^, sen var det lite skratt till "tidnings........?" "STÄLL!" hahahaha, aja svårt o förklara, men fett kul :D, jag dog nog ett par gånger  ;)

image190

Kommentarer
Postat av: j

haha, tänkte du på det sen på provet då :)

2008-05-17 @ 23:17:13
Postat av: s

haha ofc, men den frågan kom inte., ingen av de roliga ;P

2008-05-18 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback