08-05-21

idag är det sån dära jobbar-dag, som man ska tjäna in pengar till barnen i afrika, eller vart dem nu bor. men jag ska inte göra mitt arbete förräns om typ en vecka eller två, så nu är det bara ledigt idag, fast ledigt och ledigt, jag tänkte iallafall försöka få klart alla mina tusen sakert som ska vara klart vilken dag som helst, så jag tar väl den lilla bärbara datorn, utan internet, och lägger mig ute, eller i sängen, beroende på hur varmt det är, och sen är det bara o skriva skriva skriva, det skulle vara underbart skönt om jag hade fått klart allting idag, men det är tveksamt, för so-arbetet i geografin med typ 100 frågor, jag skojjar inte om det är så många frågor! :S,  så det är väl bara att sätta fart nu, så får jag se hur långt jag hinner innan solen går ner ;D,

igår, eller i förrigår tillomed kom spexfotot på posten, och jag verkligen älskar min älskade nittioett, de här tre åren med oss, så kul har jag aldrig någonsin haft i hela mitt sextonåriga långa liv, även om det känns piss en dag att gå till skolan, så går man dit iallafall, just pågrund av att alltid är det någon som kan muntra upp en. och nu när vi skriver "dikter" eller snarare en sångtext om våra lärare, så är det riktigt svårt att hålla tårarna borta, för nu är det verkligen snart slut, snart finns det ingen nittioett längre, visst det kommer en annan klass som tar över själva namnet 91, men den nittioett som vi har vart, kommer aldrig någonsin finnas igen. jag älskar oss!
image191


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback