08-05-21

idag känns det som om jag har jobbat heeela dagen, men inte fått ett piss gjort. härligt härligt. men har iallafall skrivit klart musikgrejen, och typ två A4 på geografin. sen äre bara matten kvar, så är jag klar för all framtid när de gäller arbeten o grejjs från södervärn. yeey. har iallafall legat ute hela dagen, tänkte oxå att jag skulle göra revolution mot mamma och hennes " du måååååste smörja in dig!" och det resulterade med att jag har värsta solelden på hela baksidan av båda benen och i svanken. men revolution var det :D haha.
nej nu ska jag komma på något vettigt att göra, vilket kommer sluta med att jag antingen städar upp i mitt rum (som jag även gjorde för två dagar sen, men syns det?, näpp), eller att jag lägger mig framför teven samtidigt som jag spelar hjärter på den bärbara datorn, som inte har ett fungerande internet ännu. jaja. får se vad som händer, sega mig har jag iallafall bestämt att jag ska göra, och nu är det bara en massa pladder..
 
image192
Saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback