08-10-01

idag, vanlig dag i skolan, även att vi var ute och åkte inlines i ösregnet på gympan. ganska komiskt det dära asså. annars var väl allt som det brukar skulle jag kunna tro.

efter skolan så åkte jag ut till stallet och hjälpte frida att klippa irja.hon är snäll hon, så det gick alldeles utmärkt bra :) efter det åkte jag direkt till posten för att jobba. ikväll var det faktiskt riktigt kul. jag, rebecca, sebbe o jon. helt oslagbart kul ;D , fast jag o rebecca dog av trötthet någon gång mitt i så vi satt oss på golvet o käkade muffins. :D nu när jag kom hem så skulle jag plugga italienska, men jag hamnade istället framför teven, och där har jag suttit. så jag orkar verkligen inte. men det fixar sig nog. XD nej usch, nu ska jag sova. det är ju trots allt en dag imorrn oxå. tro det eller ej, men det är det!

två helt underbara veckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback