08-10-02

haha bara för att jag får en spanskauppsats skriven om mig ^^, inte alla som får  det serrni, mohaha XD

idag, en heelt vanlig dag, som alla andra skulle jag kunna tro. fick lyssna på ngn läskig tant från BUP oxå som bara stod o malde på, uscha. sen efter skolan så cyklade jag o ellen ner till mässan, fick se de alldeles extremt snygga bilderna på oss på bildspelet ;D om ni missade dem har ni missat mkt !! xD efter det så cyklade jag i ösregnet o träffade elias, sen cyklade vi vidare hemmåt mitt, och påvägen hem så låg en gammal gubbe på gatan med en massa folk runt, och massa blod. men blodet missade iofs jag, tur det måste jag säga, annars hade jag väl typ ramlat av cykeln av rädsla eller ngt XD när vi väl var hemma hos mig så höll jag på att frysa ihjäl. jag hade ju trots allt dumpat jackan i skolan ;D skylla mig själv, i know. sen ssatte vi igång shrek 2, supermys :)

nu var det meningen attjag skulle packa, jag jobbar på det. men som ni märker så sitter jag här ist. uupps. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback