08-10-17

nu är det äntligen lov, och jag är klar med det mesta av plugget. n00t ;) men iallafall det som ska vara klart nu snart. och det känns riktigt skönt, för då behöver jag bara plugga matte och läsa ut min engelskabok på lovet. matten är ju för att alla, och då menar jag alla i min klass fick dåligt. utom en iofs. men det räknas faktiskt inte :D, men sen fick vi några tröstande ord av Christer (vår mattelärare), och alla blev genast mycket gladare på en gång. toppenbra :) tänker däremot inte avslöja vad han sa, eftersom då kommer alla bara säga massa nerverderande saker. (säger det till dig enskilt nicole ;) )

den här kvällen har vart supermysig. eller började med att elias kom o hämtade upp mig utanför skolan, och sen åkte vi hem till mig och snacka lite skit. ;) iallafall fram tills jag var tvungen att åka till frissan. han hängde med dit, och efter så cyklade vi till lilla elefanten där vi slog oss ner för att äta mat. myys :) efter det åkte vi och hyrde en film, och sen hem till mitt. en supermysig kväll vart det iaf :)
och en hel månad idag! :) <3<3

Kommentarer
Postat av: L

gulli

2008-10-19 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback