08-10-31

som sagt, jag har ingen ork att sitta här längre, egentligen. men nu har jag inget annat för mig, så varför inte langa in ett inlägg? ;)
idag har vart en ganska så småkomisk dag faktiskt, började som vanligt vid åtta med naturkunskap, där vi gjorde neutrala lösningar, som vi sedan hällde i en massa syrgas i. och sedan tände vi eld på svavel (?) som vi sedan höll i syrgasen, poff sa de och så vart det blå eld. (eller det sa kanske inte poff, men det hade kunnat gjort faktiskt xD) och sen kom ellen fram till att det luktade "sur prutt" då dog jag av garv, och var tillomed tvungen att hålla i mig i väggen för att inte ramla omkull. ;)  sen var det dags för megahåla, så vi satte oss i kaffis och snackade jul-traditioner. myysigt :D sen så gick vi o åt på dessan, aasgod mat. vart asmätt. XD, är fortfarande mätt faktiskt ;) sen var det dags för engelskan, det var faktiskt väldigt komiskt. vi sjöng singstar ;D woho, lagom pinsamt liksom ;)

nu sitter jag för övrigt och väntar på att klockan ska bli typ halv fyra, för då ska jag hämta karro i skolan, sen ska vi in en sväng på stan. mysigt :) och senare ikväll kommer resten av gänget hit. blir nog trevligt :D

igår var det som vanligt skola. inget sensationellt hände, vi hade matteprov, tror att det gick iaf hyfsat. men det märker vi när jag får tillbaka det helt enkelt ;) efter skolan åkte jag hem o läste ut flyga drake. och efter ett tag kom elias, som var dyblöt efter att ha cyklat i regnet xD haha, nästan så att jag tycker lite synd om han ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback