09-04-01

Vårvärme! och jag älskar det!

nu har jag inte skrivit på typ jättelänge, men jag har helt enkelt inte haft tid. i helgen var jag i stockholm för att gå på teater och äta supergod mat på en italiensk resturang med släkten. det var helt underbart! i måndags var jag med elias hela eftermiddagen, vilket var väldigt mysigt. jag somnade dock till den extremt sega filmen. men jag var faktiskt trött ;) igår var det plugg till matteprov och sedan stallet för dressyrträning. gick typ jättebra! :), men var asjobbigt!

idag har det nog bara vart skola, vilket innebar matteprov, g-delen. känns skit, så får se på resultatet sen om det är som jag tror... men men, får bara försöka jobba upp det imorrn, på vg-delen. sen var det bodypump på gympan, typ skiiitjobbigt. XD sen var det bara hem och kolla igenom matten en liten stund. och nu har jag också skrivit klart labbrapporten. om en och en halv timme ska jag på körkortskurs.. usch! men det är ju ett måste så..
 
imorrn är det väl inget speciellt förutom matteprov och sävefest!, får se om jag tar mig iväg på den eller inte. just nu känns det inte som om jag kommer att komma iväg, även att jag vill. får snacka lite närmare med ellen imorrn :)

och på fredag blir det bio med elias :)

nej ut i vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback