09-04-04

i torsdags så var det andra delen på matteprovet. typ aaasasvårt. men får hoppas på att det går bra ändå :) och g-provet vart inte så dåligt som jag trodde. 20/22. så helt okej.
    efter skolan så mötte jag upp johanna för att gå en sväng på stan, det var riktigt mysigt. vi hittade sara några minter också, vilket var väldigt trevligt. när sara den begav sig hemåt så fortsatte jag o johanna vandra, och vi hamnde på wedins, eller eurosko som det nu för tiden heter. tror aldrig att jag har vart inne i den affären så länge någon gång. men jag köpte iallafall mina klackskor som jag först inte skulle ha, men sen ångrade mig enromt att jag inte köpte. men nu är dom iaf mina. johanna testade gladiator-sandaler som var väldigt fina, vet inte om hon har köpt dom ännu? :P

efter det så ställde vi oss och avundades över de som bor så fint, och vi kom fram till att vi också skulle bo så fint i frmtiden ^^, efter det så åkte vi hem till johanna och bakade muffis, och sen var det bara att bege sig till lisa där det var tjejkväll (l, j, f, n, s). det var paketutdelning, skattjakt, spel och självklart en massa skratt :) supertrevlans!

sen, kvart i elva bestämde jag mig för att faktiskt gå på sävefesten trots allt, så jag ringer ellen, och allt är klart, så jag kan bara hänga på. så jag lånar lite kläder och pengar av lisa, (TACK!!) och sedan var det bara att skynda, hamplan en kvart senare. där hittar jag som bestämt alma och louise. som hade åkt taxi i förväg. så vi kollar läget, och inte långt efter att vi hängt av oss kläderna så hittade jag mycket riktigt Elias. som jag råkade spendera resten av kvällen med :D ups. sorry tjejer.

igår var det operations dagsverket så jag dammsög och städade lite, sen satt jag ute på verandan en stund med musik i öronen och bara njöt. lite senare kom elias, och vi la oss framför teven och kollade lite film, och sedan på kvällen så såg vi på män som hatar kvinnor. helt hemsk film, men ändå så bra. efter bion så gick vi en sväng i innerstan och fixade lite saker, sedan var det bara att kila hemåt, och vi gick och la oss nästan på en gång. :)

idag har vi inte gjort mycket alls, sov till tolv, gick upp och åt frukost, sen så sov vi några timmar till. (till sisådär halv fyra xD) efter det så blev jag som vanligt utsatt av en kittlingsatack av min älskade pojk. USCH. som ni alla kanske vet så är jag enormt kittlig, och elias, är väldans stark. så jag har inte så mycket att säga till om måste jag säga. men jaja, tycker ju om han iallafall ;) <3

och nu märker jag vilket enormt långt inlägg det här blev, men saksamma. orkar ni läsa, så orkar ni. men såhr på eftermiddan efter att elias åkte till bp, så har jag kollar på kalle och chokladfabriken. helt underbar film. älskar den :) , men jag blev däremot väldigt sugen på choklad. men jag har inga pengar, eftersom de är hemma hos lisa, så det finns inte så mycket att göra åt.

och nu har ju johanna och frida åkt iväg till fjällen. saknar er redan!

Kommentarer
Postat av: nicole

garderobspengarna då?

host.

2009-04-05 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback