09-04-05

idag har det varit stallet för hela slanten. eller ja, ett par timmar iallafall. stog och pratade en stund med lisa, som var som vanligt, väldigt trevligt. sen var det dags att rida iväg, och idag vart det med julia, viktoria och alice. supermysigt. kom på att jag hade saknat min polle... :$ sen var det dags att åka hem, prata lite med karro, ( Filuris praedulcis!! xD ) duscha, och sen begrava sig framför teven tillsammans med österrikegodis. MUMMA! och juste, det glömde jag ju oxå, tack nicole och lisa för gottiset :D !!!

imorrn är det alltså stalltjänst. uscha. men men, hästen är ju där, kan ju passa på att tvätta henne, och alla saker, och massa sånt :), blir superb! och eftersom att en viss, väldigt söt "någon" sa att han saknade mig massor, så ska jag efter stallet imorrn hem till min älskade pojk :) har planerat att stanna där hela natten och större delen av tisdagen också, vilket han inte vet om ännu, men jag har mina misstankar om att han redan har klurat ut det ;D <3

och nu är jag väldigt rastlös, och är på gränsen till övertrötthet, vilket är ganska irriterande när man inte har någon att vara övertrött med... så karro blir lite smått utsatt nu. mohahah :D

fast jag kanske borde hoppa i säng istället. får se vad som händer :) ska ju trots allt upp tidigt imorrn, fast jag vet nog att det är en viss "någon", samma som förut faktiskt, kommer att väcka mig när han har sett klart på bio. vid närmare halv tolv sisådär. och nu är det verkligen ett inlägg med bara en massa skit,. men har ni kommit hit, så har ni ju ändå läst allt. synd för er. ;)

nej, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback