09-04-09

nu är det ju lov, så hinner inte riktigt med att sitta här o skriva, det är liksom fullt upp på dagarna :)

i måndags var det stalltjänst hela dagen, och det började med en spark mitt på knät, så in åt i helvete ont iaf. så resten av dagen sprang (snarare haltade) jag runt med en benlinda till hästen lindat runt mitt knä. Sedan blev det en barbackatur med julia alice och rebecca, gick inte att börja benet tillräckligt för att ha sadel. XD
   när jag kommit hem så duschade jag och åt, sen var det bara att bege sig ut till själsö och elias :) där var det AIK- något lag jag inte kommer ihåg, och aik förlorade så elias var lite smått förbannad. xD. sen var det dags för sängen.

På tisdagen gjorde vi mest ingenting, kollade på djungelboken och lite så :), sen på eftermiddan var det dags för mig att åka hem, eftersom jag hade ridlektion. Den gick förövrigt väldans bra! med tanke på ett ont knä och så. superkul! :D efter stallet så var det bara att skynda sig allt man hade, för att bara en timme senare möta upp elias och patrick, vi gick sedan hem till bp, där även arvid och emil höll hus. sen tog vi allt pick o pack och gick ner till tallunden för att grilla. vilket gick lite sisådär. det var för det första sviiinkallt, och för det andra så fick de inte riktigt igång grillen. så några ljushuven gick och köpte lampolja för att få igång grillen, men vilket bara resulterade i att det bolmade rök. så ganska snart efter att alla fått sin mat, och efter patrick hade gjort sitt försök med en majbrasa, så gick vi tillbaka till bp. där var det hockeyförlängningen på teven, medans jag låg och halvsov i soffan. XD, fast det var riktigtriktigt kul! :) Sedan framåt tolv var vi alla väldigt trötta, så jag tog med mig elias hem, och vi sov redan halv ett.
och juste! BP's toalett-regler a la emil ägde! hahaha shiiet vad vi skrattade. XD helt underbart kul!

på onsdagen vaknade vi ganska tidigt, emn låg kvar ändå fram till elva, mysigt! då var det bara att ta sig upp och käka lite frukost för att sedan gå till lyckan, det var ju streethockey på gång :D och vi var hela ELVA pers! det är nog något utav ett rekord! :D fast det var faktiskt kul :), jag lyckades tillomed få in ett mål på elias, MOHAHA! :D
    efter det så gick jag och elias tillbaka till mig och kollade på en film :) sen var det dags för han att bege sig hemåt tyvärr...

idag ska jag hitta på något med karro, vi hade planerat en runda på stan, och sedan en glass på hamnen, men vädret satte ju stopp för det ganska rejält. men hon kommer in till stan lite senare än planerat, så får vi se om det kanske bara blir en sväng på stan eller något. vi får se, vi får se :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback