09-04-13

grattis mammsen!! :)

och oj vad det händer grejer när det är lov liksom :D jag älskar lov!

i torsdags så var jag och karro på stan, på hamnen och åt glass, och jag köpte nya skor, kärlek! :D, men det var iallafall helt underbart kul, har ju saknat den lille filuren jue.!

i fredags var det stalltjänst igen och lite så. sen på kvällen åkte jag ut till själsö till elias. Det var riktigt mysigt, trots lite komplikationer XD hahahaa. nej usch, det var inte kul, men såhär i efterhand måste jag ju säga att det var ganska komiskt när man tänker tillbaka på själva situationen XD

i lördags så låg vi kvar i sängen ett bra tag, innan vi gick ut och satte oss och åt glass, och jag lyssnade på gamla historier i familjen tysk. haha det var faktiskt jäkligt kul :) Sen bestämde vi oss för att gå på en liten promenad innan jag skulle åka hem, men den blev ganska lång, runt halva själsö ner förbi havet o massa, hur mysigt som helst. sen var det för mig att åka hem och äta påskmiddag.

igår så var det först stallet, frances fyllde ju år ;), sen var det hem och skynda sig packa ihop lite grejor och fixa iordning för att sedan åka till BUTTLE BYGDEGÅRD! hahahaha, jag skrattar av bara tanken. men iallafall jag elias och arvid åkte ut dit tillsammans, och väl där ute så träffar vi emil, julius, och patrick som allaredan är där. vid typ åtta kommer musiksnubben med högtalarna och allt, och vi var typ rädda att hela bygdegården skulle rasa samman när han satte igång dom, men askul var det. :) framåt nio började folket ramla in, och det blev bara roligare och roligare. som mitt och karros asgarv i kökssoffan, mitt och elias försvinnande (XD HAHAHA!!!), patricks lilla misstag, och allt vad det var, kommer ju inte ihåg hälften av allt skojj som hände:D. helt sjukligt kul var det iallafall. sen var vi ju bara några som sov kvar där, vilket var jag, elias, arvid, frid, bp, patrick, hampus, emil och gabbe. och arvids sjuka utrop mitt i natten, från ingenstans så sätter han sig upp och skriker " FAAAAN FYFAAAAAAAAAN! " ;D

idag var det upp vid typ nio för att städa upp innan bussen gick hem vid halv elva mot stan. och det var ju en upplevelse bara det, att åka buss från en ort ute i ingenstans hem till stan med 6 killar. haha. jag säger bara "jag vet vart din silo bor, bondjävel". och så får man ju inte glömma volvoflaggan! ;D

och nu har jag smått ångest inför den här veckan, har ju inte pluggat ett skit, och har två prov. joomen grattis. aja får väl sitta och råplugga hela veckan.. fiiifan. nej nu ska jag städa lite, sen ska jag till affären :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback