09-04-22

Igår var det dressyrträning på schemat, och ja det gick faktiskt riktigt bra, trots att Frances inte riktigt orkade allt i galloppen, men det är ju iofs helt förståligt. :) Så nu är det bara att tagga för hopptävlingen i helgen :)

och juste, jag fick mitt lämp igår. yeeey, så snart är jag ute på vägarna. Det ni :D

idag var det bara bad i skolan. det var faktiskt ganska kul, vi skulle livrädda, men jag däremot råkade nästan dränka nicole. ;D fast det var ju faktiskt inte helt mitt fel :P, nicole säger någon gång mitt i allt att jag "ser ut som en fontän" och då börjar jag ju skratta, och ni som har skrattat samtidigt som ni bogserar någon, eller bara är i vattnet samtidigt vet att det blir riktigt jobbigt. så jag tappar ner nicole en bit under vattnet, men livräddare som jag är så drar jag upp henne igen och håller hennes huvud ovanför vattnet och fortsätter att bogsera. sen helt plötsligt börjar nicole vifta som en galning med händerna. så ja, drunkna inte i min närhet är ni snälla, eller visst, men säg inte att jag ser ut som en fontän mitt i mitt räddningsförsök ;D

och nu har jag suttit och kollat lite på youtube, och kom fram till den här, igen. jag vet att jag har haft den uppe förut, men den är ju så... jag vet inte. hitta ett eget ord för det helt enkelt. för nu hinner jag inte sitta och klura på något ord nej. nej nu ska jag nog ta tag i min svenska. USCH! men det hade blivit skönt att bli av med den. eller så bakar jag istället.... 
nej, men den här är underbar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback