09-04-30

idag har det vart fagning hela dagen med NV1b och NV1a. ehm först var det segare än segast, tills jag ellen och nicole kom frma till att vi skulle bära grenar istället. vilket vi gjorde, heeela dagen, samtidigt som vi lekte alla sorters möjliga lekar. helt sjukt kul faktiskt. så dagen har bidragit med fetare muskler(HA-HA-HA), fräknar och en hel del skratt :) "finns det negrar i jorden?". nej men egentligen skittråkig dag, som bliev väldans kul tillslut :D

igår var jag med elias hela eftermiddagen, mysigt! vi åkte in till stan där vi satte oss uppe på balkongen på märtas och fikade i solen. efter det så gick vi en sväng på stan. sen åkte vi hem och såg på... film!! inte alls vanligt, inte alls ;) men bra var den iallafall, och mysigt var det :)<3

ikväll är det ju valborg. och mina förväntningar är gaaanska höga ;),så man kan ju hoppas att det blir bra. men vad som än händer så blir den nog bra, för den ska ju spenderas med elias, karro och allt folk. så det blir bra, jag har bestämt mig för att det ska bli bra, och tänk för att det ska bli det oxå. ;D

Kommentarer
Postat av: k

Det blev bra:)

Tur jag har dig! <3

2009-05-01 @ 17:47:15
Postat av: s

helt klart tippentoppen! :) tur jag har dig med! <3

2009-05-02 @ 17:08:51
Postat av: E

haha jag sa ju att dagen skulle bli askul, har jag någonsin ljugit för dig sofen ;)

2009-05-04 @ 22:44:51
Postat av: Anonym

haha jag sa ju att dagen skulle bli askul, har jag någonsin ljugit för dig sofen ;)

2009-05-04 @ 22:46:13
Postat av: Anonym

haha jag sa ju att dagen skulle bli askul, och har jag någonsin ljugit för dig sofen ;)

2009-05-04 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback