babbel.

idag var det första dagen på jobbet, så nu blir det bara en massa jobb framöver. tillomed så att jag antagligen inte kommer att vara med och rida varken imorrn eller nästa tisdag. och det suger ju rejält... men men, det är väl sånt som händer. och så ska jag och johanna en snabbis på stan införskaffa min allra sista julklapp. sen är det ju självklart jobb då också. men det är så jobbigt med allt det här, för dem man älskar och som man vill vara med kommer ju ännu mer åt sidan nu när jag har jobb varje dag också... ja, jag hoppas att ni vet att jag älskar er ändå!

och så måste jag bara säga att jag tycker om min mobil allt mer och mer för varje dag. :D haha. särskilt efter idag, när klassen var ute i stånga och fixade lite med biologin. men iallafall, så när jag lage, jonte och josefine (alltså min grupp) gick fram och tillbaka till vårt ställe så visade han mig massa skojjigt. och förhoppningsvis skickar han över lite aaaskuliga grejer imorrn i skolan. typ skitkul ju. haha. ja jag hade iallafall sjukt kul i stånga, förrutom att jag höll på att frysa ihjäl hundra gånger om...

och imorrn får jag se hur det blir, om jag kilar tidigare från skolan för att kila till skolan.. jaja, jag får se hur jag gör:)


Kommentarer
Postat av: johanna

så du ska kila tidigare från skolan för att dra till skolan du? hahaaha

2009-12-15 @ 11:56:38
Postat av: sofie

haha jag var trött. :D okej? ;)

2009-12-15 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback