Fotografiskt minne? ja tack!

jajamen, jag kilade till skolan strax efter ett, där samlade vi ihop en grupp med sex pers. Så gjorde vi klart en tidslinje från jordensskapelse till idag, skalenlig, på ca 40 minuter. fan vad bra vi är! så nu var iallafall det ur världen. skönt. i morse, när jag gick upp typ halv nio för att plugga, när jag egentligen började halv två.. så gjorde jag typ klart svenskan, och fysiklabbrapporten. Så nu finns det bara en sak kvar att plugga på - Biologi. Och det är verkligen såååååå trååååkigt. Och om jag ska hinna träffa elias på onsdag, så måste jag verkligenverkligen börja idag, om jag inte ska få ig på det här provet... hujedamig. men det är så mycket, och så tråkigt. och jag känner att jag redan har varit så duktig idag och gjort klar en massa plugg och så, så det är därför jag inte gör något just för tillfället. om jag känner mig rätt, så kommer jag inte plugga något innan jag ska kila ut till brojesus (nej jag vet faktiskt helt ärligt inte vad han heter på riktigt...). så det blir väl halva natten med biologi, sen noll sömn, sen skola, biologiplugg, stallet, biologiplugg, och sen noll sömn igen, sen är det skola, elias, biologiplugg, noll sömn, SEN är det prov, och sen är jag äntligen näst intill friiiiiiii. men bara näst intill...

och ögonen är så tunga just nu att jag knappt kan hålla mig vaken, jag lär somna när han stoppar nålar i fingrarna på mig sedan... haha. och jag kommer DEFINITIVT somna i biologiböckerna. nej nu går jag och begraver mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback