inte... långt... kvar...

UNDERBART!!!! nu har jag gått över från min deprimerande sida till min positiva sida, för nu blickar jag framåt, för efter imorgon så är jag nästan fri, jag kan nästan göra vad jag vill igen. (inte riktigt sant, men jag behöver iallafall inte plugga, vilker är mer än positivt!!) Så imorrn blir jag av med biologiprovet, och på kvällen blir jag även av med svenska-boks-redovisningen. Men den tror jag ändå blir rolig, vi har en aaasbra grupp, med världens bästa idé och upplägg. så det blir nog lite småkul iallafall.

idag när jag kom hem ifrån skolan så somnade jag nästan direkt när jag hade lagt mig i sängen. sedan sov jag i typ två timmar och vaknade inte upp förrän Elias kom in i rummet. Mysigt! Sen har jag bara myst med honom hela eftermiddagen, pratat om allt och ingenting, sett på lite thats 70s show, lagat mat (inproviserad köttfärssås, ingen av oss hade någonsin gjort köttfärssås tidigare, men med lite fantasi så fick vi ihop något riktigt gott faktiskt! ) Sedan gjorde jag att han kom försent till sin träning, igen. uuupss.. hahahaha. <3

Sen pratade jag med Ellen i nära en timme för att gå igenom biologin lite smått. och då kände att jag nog kan det här, eller ja, tillräckligt för att inte plugga något mer idag iallafall ;) haha. nej men helt ärligt, jag har kört totalt slut på mig själv de senaste två veckorna, så jag känner att kan jag det inte nu, så får det fan vara. det får räcka så...

Så har jag även sett till att Elias antagligen sover här imorgonkväll, just för att han också ska på lucian på fredag morgon. Då kan vi kila dit tillsammans, och så har vi ju också en liten sovmorgon på ca en halvtimme.
    och påtal om sovmorgon så har jag sovmorgon, för min italienska är inställd av någon okänd anledning, men det gör mig ingenting. tänker nog inte ens gå upp tidigare för att plugga. NONO.

På Fredag så ska jag, Frida Nicole och Johanna bygga pepparkakshus och se på idol-finalen. Typ huuur mysigt som helst!! <3

lördag blir det stallet, och sen hockeymatch tillsammans med Viktoria. Det blir kul, för jag får ju alltid se på de där matcherna själv.... söndag tävling, och sen Elias resten av dagen. Det blir en bra helg innan allt jobb sätter igång.

Plus att vi ska ut till strömma å i stånga på måndag igen, och det kommer ju bli sjuukt kallt juuue. men men, jag Lage, Jonte och josefine måste ju ändå springa fram och tillbaka till bussen, så ja det ganske blir hyfsat iallafall. haha.

och nu blev det här typ ett aslångt inlägg, men jaja, då har ni ju något att sysselsätta er såhär på onsdagskvällen nu när det inte är någon Greys.

Så vad ska jag hitta på nu då? kolla runt på lite bloggar, kanske läsa igenom biologi-sammanfattningen som jag har gjort, och kanske läsa igenom svenskan en snabbis också.. men jag är så jäkla trött, och har noll motivation kvar, så nej. det orkar jag faktiskt inte. näpp. så kanske lite chokladpuffar och mjölk? låter finfint.


nu var det fan länge sen igen... ni är iallafall bäst! <3


Kommentarer
Postat av: L

åååååååååååååååååååååååååååååååååh JAG VILL OCKSÅ VARA MEEEEEED. 16 dagaar

2009-12-10 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback