Jul.

Julafton igår var jättemysig. ( även att jag trodde att min pojkvän hade blivit bortrövad hela förmiddagen. heh. ) men annars, jättemysig. och jag fick min efterlängtade digitalkamera av mammsen och pappsen. TACK! sen fick jag även massor av andra fina grejor. och så är jag ju en sån här oförskämd unge som vill byta hälften. heh. sorry. men jag anser att jag hellre är lite oförskämd och byter grejer än att inte använda det jag får. så det så. Men sen är det ju också tanken som räknas och jag tackar alla jag har fått juleklappar av. Även min lille-kusin som hade gjort en liten jättefin julklapp till mig. supersöt!
men i överblick vad jag fick:
-digitalkamera
-pengar
-"dust it"
-paljetttights(vilka ska bytas)
-tröja(ska kanske bytas)
-armband(ska också bytas)
-hoppspö
-lovikasar
-bok
-flanellskjorta
-liten typ mobilsmycke (?), iallafall från kambodja tror jag.
-körlektion
jag tror det var allt. förlåt om jag har glömt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback