KATASTROOOF!!!

Jag och lisa sitter här och pratar, och kom just fram till att jag inte kommer hinna träffa henne alls när hon är hemma i sverige!!! Det är kaaatastrof!!! det är typ värt att fira jul hemma i min ensamhet, ensam för att träffa henne när hon är hemma ju. Alltså, så kommer jag få vänta ända tills i sommar innan jag får träffa henne. Jag vet typ inte vad jag ska göra, hoppashoppashoppas att jag hinner träffa henne på arlanda en snabbis mellan två av hennes flyg typ. För om inte det funkar, så kommer det ju bli megakatastrof... :( jag kommer ju sakna ihjäl mig...


<3


Kommentarer
Postat av: L

:( SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST. du kan få fira jul med mig! det finns inte att vi inte ska ses på ett heeelt år. jag som sett fram emot att leka med dig sen i augusti... :(

2009-12-07 @ 22:59:36
Postat av: s

aaw! ja jag meddelar min mamma nu att jag firar jul här hemma med dig istället! :D lätt!



men eller hur! ett år är fan faaaaaasligt lång tid!!! :(

2009-12-08 @ 14:10:00
Postat av: L

men tänk, det hade varit jättemysigt! leka med alla klappar, fnissa åt kalle anka, äta oräkneligt antal godsaker, och sen prata om knäppa saker/ fnissa/ se harrypotter heeela julnatten - erkänn att du vill! jag vill!:):)



kom fresten att tänka på, hur ska du kunna ta dig till mig på arlanda? du kan ju inte checka in bara för att träffa mig liksom...... FAAAN SOFIE, vad ska vi ta oss till?!

2009-12-08 @ 23:31:16
Postat av: s

haha ååååh typ aaasmysigt! Jag hyr någon som låtsas vara jag, så att mamma och pappa TROR att jag följer med, och så stannar jag här hos dig på jul! :D Då blir alla nöjda och glada!



åh. det här är verkligen katastrof.... men du? ;) jag är ju en uuuuuutmärkt springare.. SÅ - jag springer allt jag kan igenom säkerhetskontrollen och springer allt jag har mot dig, (och så får vi hoppas på att jag springer åt rätt håll i det där virrvarret...) ELLER om inte det fungerar så bokar jag helt enkelt en resa så jag får komma in dit.



Men helt seriöst. Jag blir så jäkla frustrerad, hur faaaaan ska jag kunna träffa dig...? :S

2009-12-09 @ 18:44:37
Postat av: L

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

2009-12-11 @ 08:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback