Pepparkakshusbakning

eller ja, snarare ihopsättning.
men kvällen kommer alltså
att spenderas med Johanna
Frida och Nicole med att
baka pepparkakshus och
äta nicoles kakor, dricka
julmust, och självklart se på
idolfinalen! HEJA ERIK!! Men
iallafall, nu väntar jag bara
på att johanna ska komma
hit, för då ska vi och handla
alla delar och grejer. Hoppas
bara att de har pepparkaks-
husdelar på affären! Men det
måste de ju ha!!! :O Så hela
eftermiddagen har jag taggat
med att slå in lite julklappar.
Myspys. Nu är det coldplay i
högtalarna. Älska! Och sen så
har jag nog bestämt mig nu,
jag ska köpa den där nokia-
touch XpressMusic mobilen.
Ska till elgiganten imorrn och
se vad den kostar. Weeei!

Kommentarer
Postat av: :(

urs jag saknar er så tårarna sprutar. håll ut lisa, håll ut.

2009-12-11 @ 20:09:26
Postat av: s

håll ut lisa. du kan klara det! <3

2009-12-12 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback