usel.

ja usel är det rätta ordet för min uppdatering den senaste tiden, men jag känner att jag inte har haft varken ork, tid eller lust. för det har vart skolan på dagen och direkt ifrån skolan till posten för att jobba MINST fem timmar, och sen hem vid åtta och sedan typ bums i säng, läxor, pojkvän eller liknande grejer. jag hinner helt enkelt inte.

idag har jag förövrigt jobbat mellan 11.30 och 19.30. seeeeeegt!!!!! jaja. det är ju pengar iallafall, och med en lön på nära 100 kr / timmen så blir ju dagens inkomst inte allt för dålig. haha. imorrn kväll blir det nog att klä granen, MYS.

igår kom min älskade pojkvän förbi på kvällen och sov här, han fick även sin julklapp. och vad glad han blev! :D snacka om att jag känner mig nöjd med att ha hittat en sån perfekt julklapp! :)

och spexet idag i skolan typ... ägde!!!


men nu är jag aaastrött, så nu ska jag bara klicka runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback