09-02-04

underbar vecka det här :)
igår var det bara film och rita hela dagen i skolan, så det gick fort :), sen var det hoppträning på kvällen som gick helt underbart bra! askul var det :)
idag har det vart kortis-dag. först matte, då vi gjorde mest ingenting, sen teori på gympan, då vi slutade 50 minuter tidigare. alltså slutade vi vid 10 idag. Efter det så gick jag en sväng på stan med ellen o ellen. trevligt! nu försöker jag fördriva tiden tills ikväll. jag har ingenting att göra, något förslag kanske? men runt 10 ikväll så ska jag åka med elias hem, sova där, och vara där nästan hela dagen imorrn, mys :)
imorrn kväll är det sävefest. ska antagligen gå, men vet inte riktigt med vem ännu :)
Fredag blir väl någon återhämtardag av något slag. får se vad jag hittar på.
Lördag vet jag inte, först stallet iaf. sen på kvällen blir det mys med ellen ellen och nicole. (blev ju framflyttat dit eftersom ikväll vart det kaos), och söndag är det tävling, som förövrigt känns väldigt bra med tanke på träningen igår :)
en var den långhelgen oxå över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback