09-02-09

jahaja, då vart jag oxå sjuk. har itne sovit på hela natten, för jag har hostat verkligen heeeela tiden. så förut i morse så hade jag feber, 38,5 (vanligtvis har jag typ 36,6) plus hostan, ont i huvet, ont i halsen och allmänt utmattad. så jag knaprade lite hostmedicin, alvedon och halstabletter. Sen somnade jag en stund efter att hosmedicinen hade börjat verka. ;)

igår var det tävling, kanske inte det bästa o göra när man knappt kan prata för att man är så hes kanske, men det gick ju bra! :) i 80 kom jag tvåa :D och i 90 var hon oxå jättefin, men vi fick ett stopp. men skitsamma, bra gick det iaf :)

nej nu ska jag nog sätta igång en film, och koka lite te. och vänta på att tobias kommer hem med min dunder-hostmedicin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback