09-02-12

sjuk fortfarande, kommer stanna hemma hela veckan ut. försökte faktiskt gå till skolan idag, men när jag kom dit, sa nicole precis vad jag tänkte. "vad gör du egentligen här? gå hem med dig" så jag var i skolan i typ 5 minuter idag, weei ;) och ingen tävling blir det för min del i helgen heller.. :( men men.

i tisdags så kom elias förbi och höll mig lite sällskap, och höll mig på gott humör i allt elände. så tack för det! <3

nu letar jag efter üüüübersnygga skor, men det finns ju inga, på heela internet!! :(, någon som vet vart man kan hitta? :)

Kommentarer
Postat av: j

du får inte hitta några skor för du ska med mig till sthlm ;)

2009-02-12 @ 13:50:54
Postat av: Anonym

haha jag veeet, men då kanske man kan veta vart dom finns redan innan ;)

2009-02-12 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback