09-02-19

idag efter skolan så åkte jag hem till Johanna, där vi bytte om och letade upp varsin pulka. sen joinade vi de små barnen i tjelvar-backen :) Det var verkligen superkul , var typ eeevigheter sen jag åkte ju :) efter det så gick vi tillbaka till johanna och gjorde varm choklad med grädde. och kollade på lite the hills :) mysigt!

förresten, madagascar 2 kommer inte på DVD förrän den FÖRSTA APRIL!!!!! katastrof....


och nu en grej jag diskuterade med johanna, vilka läser ens blogg egentligen? jag vet hur många, och vissa. men inte den blekaste om de flesta. och jag vet att sånt här aldrig fungerar, och att ingen lägger in en kommentar. men jag gör ett försök ändå :) Alla ni som läser min blogg, släng in en kommentar om vem ni är :) hade ju vart toppenkul och veta :)



Kommentarer
Postat av: LISA

etta jag!

2009-02-20 @ 10:08:08
Postat av: Hannes

Går i din parallellklass, hittade hit via Facebook! :)

2009-02-21 @ 01:46:05
Postat av: j

johanna är mitt namn

2009-02-21 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback