09-02-24

i fredagskväll var vi hos johanna och firade hennes 17 årsdag en dag i föväg. det var god mat, singstar, och PULKA!!! jag hade skrattkramp i magen, och jag kan nästan lova att de andra oxå hade det. de såg så ut iaf. synd att frida inte var med bara. annars var det en toppenkväll! :) GRATTIS!

lördag/söndag var det till själsö. det var alltid lika trevligt :) chips, glass, tv, film och ett gott skratt. :) <3

idag är det fridas födelsedag. så mycket grattis till henne!!! :) så vi ska allihopen till henne imorronkväll. blir kul :)

igår/idag har jag vart med elias. myspysigt. just nu är han och klipper sig, så jag fördriver tiden här. sen är jag rädd för att jag blir tvingad till att se på saw 5 med han... USCH!!! men men, kanske kan snacka mig ur det. who knows? ;) annars får jag väl gömma mig under en kudde eller ngt. det blir bra. <3


snälla snälla snälla snälla snälla snälla
snälla snälla snälla snälla snälla snälla
snälla snälla snälla snälla snälla snälla
snälla snälla snälla snälla snälla snälla
snälla snälla snälla snälla snälla snälla
snälla snälla snälla snälla snälla snälla
jag dör fanime av att inte veta...

Kommentarer
Postat av: L

(du var inte ensam om skrattkramp)

2009-02-24 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback