09-02-26

onsdagkvällen hos frida blev inställd. så jag var på stan med johanna efter stallet, vi fikade och det var riktigt mysigt! Vi kom oxå på att vi skulle gå på bio, så så blev det. i taket lyser stjärnorna. den var typ hur bra som helsrt, ville inte att den skulle ta slut. :) fick även tårar i ögonen ett par gånger. xD

idag vart det en helt galen ridtur med johanna. hur kul som helst :) fruktade nästan lite för johannas liv en stund.... n00t. men jag säger bara att jag vart prickig när vi kom tillbaka till stallet. men Frances var glad ;D

idag var det oxå fikadags på ringduvan tillsammans med frida johanna nicole och lisa, eftersom gårdagen blev inställd. det var supermysigt som alltid med dessa tjejor :) och jag har hittat ngt nytt, supergottigt. chai-latte. :) efter så åkte nicole hem, och vi andra fyra gick en sväng på stan. alla droppade av, en efter en. och sen var det bara jag o johanna kvar. så vi gick in på expert. (aaaaaah!! ;D ) sen gick vi till donken och åt varsin glass. :) och jag måste tillägga att jag o johanna körde på vårjackor idag! :)

nu på kvällen har jag vart med karro. alltid lika trevligt! :) vi gjorde mest ingenting, som vanligt, men det vart ändå hur kul som helst, som vanligt :) bara helt gaaaalet kallt XD

nu ska jag nog sova , eller iaf lägga mig framför teven, ska till stallet tidigt imorrn för att fixa allt inför lördagen (tävling) sen är det skynda sig hem, duscha, och sen till Elias. Det blir nog en toppendag skulle jag gissa på :)

förresten, så räddade karro mitt liv och mitt rykte, eller ja. vet inte riktigt hur jag ska formulera det. men hon räddade mig iallafall. så är det så, så klarar jag mig.

tänk att det blev ett långt inlägg iaf, jag som tänkte bara skriva kort. men det blir ju inte alltid som man har tänkt sig ;D

Förresten! Jag fyller år om två veckor och en dag, så kom ihåg det! :)


Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback