09-04-06

Heeeelt underbara dagar. eller onsdagskväll så hämtade elias upp mig här hemma, sen åkte vi ut till han. vi kollade på lite film och så. Sen var det dags o sova. dagen efter vart det sängen till framåt tolv, sen aristocats :D, aaaskul :) sen var det hem och fixa lite infr kvällen medans elias var o tränade. Sen kom han hem till mig, och när jag hade ordnat klart (sorry) så bar det av hem till BP. askul :D, satt o skrattade mest hela tiden. och elias skrattade åt mig.. undrar varför... XD men iaf,  assköna killar de dära :D framåt tio begav vi (jag elias emil BP arvid patrick olov och bodén) oss ner mot hamnplan, vilket var en upplevelse bara att gå ner dit. sen hade jag iaf aaasskojj hela kvällen. tills det var dags att åka hem, då jag insåg hur sjuuuukt ont i fötterna jag hade (har). tobias hämtade iaf mig och elias med bilen, vilket var underbart skönt eftersom resten skulle typ gå hem :p. Sedan låg vi o pratade en stund innan vi gick o la oss, jag slocknade iaf på en gång :)
    imorse var det bara att gå upp tidigt för att säga hejdå till elias, alla har ju det inte så bra och är lediga idag ;) sen när han hade gått så dog jag i sängen fram till 12 :) underbart.

ikväll är det middag med tjejerna :), mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback