09-01-05

ja jag har vart borta ett tag från datan, men vadå? det är lov och jag har en hel del annat att stå i. så nu tänker jag summera den senaste veckan.

29/12-08 Hela dagen spenderades i stallet, alltså stalltjänst.

30/12-08 min älskade pojk hade kommit hem till ön igen, vilket resulterade i att jag var med han hela dagen

31/12-08
på dagen gjorde jag mest ingenting, gick och inhandlade halstabletter. senare på kvällen kom karro till allégatan där vi fixade och donade lite. sen gick vi iväg till tigris där vi åt mat, och min mobil strejkade halva kvällen, vilket var ganska frustrerande. men iaf, det var en trevlig måltid. och senare skulle vi till någon ronja, hilda eller vad hon nu hette. men icke. jag o karro strövade runt och hade verkligen hur skojjigt som helst! :) framåt 11 gick vi ner mot hamnen där tydligen "alla" skulle vara. men allt folk började inte komma förrän vid halv tolv. då träffade vi en hel del trevliga människor. några minuter över tolv så ser jag ett välbekant ansikte i folkmassan, så jag kunde inte göra så mycket annat än att kasta mig runt halsen om honom ;) sen blev jag inte av med honom på hela kvällen, utan jag tog med honom hem när det var dags att dra sig hemåt. :) myspys säger jag bara! :) förresten, ellen och alma, vart höll ni hus hela kvällen?

01/01-09
vaknade upp breve min favoritpojk, och var med han hela dagen. vi gick och köpte godis och hyrde film, och låg framför teven hela dagen. alldeles lagom på självaste nyårsdagen! :)

02/01-09
stallet hela dagen för stalltjänst igen. och min nya mobil kom oxå. jag hatade den från och med att jag satte igång den. hatar den fortfarande..

03/01-09
jag insåg att jag redan saknade elias alldeles för mycket, så efter hans träning så föjlde jag med familjen tysk hem. vilket var väldigt mysigt! det blev filmtittande, skitsnack, mycket skratt. och sedan semifinalen i JVM. Sverige mot slovakien. riktigt spännande måste jag säga, även att jag inte är så insatt i hockey. men vad gör man inte om man är hemma hos en hockeyfamilj liksom? ;) sen var det dags att hoppa i säng. och naiva som jag o elias var på kvällen så kom vi fram till att det skulle bli väldigt varmt i hans rum, så vi öppnar fönstret och stänger av elementet. vilket resulterar i att om man stoppade ut minsta lilla kroppsdel utanför täcket så frös man ihjäl.

04/01-09
upp tidigt och äta frukost, sen var det dags att åka in till stan, hockeymatch på g. jag åkte hem i mellan och fixade lite. sen träffade jag karro i ishallen lite senare, och vi fick beskåda en stor-förlust. och elias lyckades tillomed få på sig en utvisning ;D den du. kan ju inte påstå att våra pojkar var särskilt glada efteråt... men iaf, sen skulle jag o karro slå ihjäl två timmar innan hennes buss gick. ska inte nämna hur vi gjorde, men det var ganska intressant ;D

05/01-09
det blev en mysig ridtur i skogen med min johannapanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback