09-01-08

nu har ju skolan dragit igång igen. jobbigt läge. men hur skojjigt som helst att träffa alla filurer igen :D, wonderful

sista dagen på lovet spenderades med johanna ute i snön på fårö, där vi höll på o glida av tak, bli spetsade på konstiga "pinnar", ramla ner för backar. det vi lyckades med var en hel massa. för det första, ha riiiktigt kul! som alltid :) vi lyckades trycka i oss två korvar och en bulle, plus en kopp te och lite mandariner på bara någon timme. vi hittade en loppisskylt på en cykel. och vi hittade länets bästa rastplats 2006. vi missade oxå färjan, vi såg ryska rikingar.. juste, vi hälsade ju på ingemar bergman när vi ändå var där oxå ;D jag skulle nog kunna rabbla hur länge som helst. men hur myspysigt som helst var det!! :)

idag så träffade jag karolina, har inte vart med henne på ååår och dagar! typ ett halvår för att vara exakt. vi skulle ha sett på lejonkungen o lite så, men det slutade med att munnarna gick i ett, och det var inte tyst en endaste sekund. tänk hur mycket man har att prqta om när man inte har pratat på ett halvår :D skitkul var det! jag säger bara BRAVE HEART! ;D och flaggstångsknoppsrengöringsmedelstrasKANT!!

och imorrn har vi två lektioner. sen ska jag hem o tagga för att åka skridskor XD typ 3 år sen jag åkte sist ju, och nu ska jag ut på isen tillsammans med en som spelar hockey. jag kommer se ut som ett fån... men det är väl lite det som är meningen skulle jag tro... har iaf hittat mina skrillor nu ;) eller mamma hittade dom åt mig faktiskt. men iaf.... tagga!

och hörrni.. jag börjar komma lite bättre överrens med min nya mobil, men jag hatar den dock fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback