09-01-15

igår var en toppendag med min pojk. helt sjukligt kul faktiskt :), jag skrattade nog mest hela tiden. underbart! <3

idag på matten och kemin lekte vi med vatten och exel, jag och fredrika satt bara helt förstummade framför datornrna när vi upptäckte hur sjukt smarta dom är. coolt!

men anledningen för att jag hamnade här, och inte satt kvar framför teven, där jag brukar hänga nu för tiden är att jag började sakna min bror ganska så enormt, och kände att jag bara var helt tvungen att träffa han! så jag hörde av mig till han och kollade att allt var lugnt med han om jag dök upp i huddinge bara sisådär. och bara för att min bror är så snäll så tyckte han det bara var skoj. Toppen! :) då gick jag o snackade med mamma om hon hade lust att liksom betala för mig eftersom jag själv inte direkt har lust att betala en hel båtbiljett. men precis som min bror tyckte hon bara att det var kul, så nu är biljetten bokad och klar. jag åker lördag morgon och kommer hem lördag natt. tipp topp! jag saknar min bror!!!

och så hörde jag precis telefonen ringa, och sen helt plötsligt började mamma snacka engelska. så jag tror att det var mina släktingar i usa. trevliga prickar dom dära. och toppenroliga :), de vill ju att vi ska åka över till dom o hälsa på och typ ha en "reunion" med dom. det tycker jag låter som en toppenidé faktiskt. mamma o pappa är lite mer tveksama, just eftersom det är ju ganska dyrt att få en hel familj över hela atlanten och landa någon stans mitt i ett främmnde land ;). nej men det hade ju iaf vart toppenkul.

undrar hur många gånger jag skrev något med topp i det här inlägget. det kändes liksom som ett par. men den här dagen har vart helt omvänd. imorse var jag helt nere, nästan ledsen, men nu, är jag på toppenhumör! dock ett trött toppenhumör. men ändå! :) nej nu är det dags för sängen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback