09-01-16

så fick jag reda på att elias åker samma båt som mig imorrn. underbart! då har jag något att sysselsätta mig med iallafall :) <3

ikväll ska jag jobba, sen ska jag helst sova så fort som möjligt eftersom jag ska vara vid båten gööörtidigt imorrn! ;) men nu innan har jag ingen aning om vad jag ska göra.. kanske plugga ifatt i matten, skriva labbraporterna, eller skriva klart svenskan. men nej. det är faktiskt fredag!

idag i skolan satt vi i typ en halvtimme och kollade på en termometer. ;), skojjsigt... n00t. jag o ellen hade iaf trevligt :)
förresten, ellen, det var typ 6-7st inte 10... XD

men nu ska jag försöka komma på ngt att göra. men jag vet. det kommer sluta med att jag sitter framför teven. men ska nog iaf ladda min iPod o lite sånt inför imorrn :)

längtar :D
None<3

Kommentarer
Postat av: e-l-l-e-n

haha men sofie jag tycker det är mycket ändå! du ska veta att jag en gång i tiden hade en sån här också och jag kom bara upp i fyra! ;)

2009-01-16 @ 16:09:19
Postat av: s

hahaha oj, då ska jag nästan känna mig bra ;)

2009-01-16 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback