09-01-19

näe, nu måste jag sammanfatta helgen, och stockholmsresan fort. För det jag egentligen borde göra framför datorn nu är att skriva klart mina två labbrapporter. vilket jag inte kommer hinna göra innan jag somnar. jag kanske hinner klart en om jag har tur.. XD

i lördags åkte jag upp över dagen till stockholm för att hälsa på min bror :) extremt skönt att se att han mådde så bra :) på båten upp så träffade jag elias, så jag hade inte en endaste tråkig stund på den vanligtvis astråkiga båten. och så somnade han ju såklart en stund. så jag fick några supersöta bilder XD mohahah ;)
bilderna kommer upp här såfort jag har fattat hur man får in dom i datan XD

idag har det vart skola. sådär lagom segt, som vanligt. vi kom oxå en helvtimme försent till engelskan. men vi kan ju faktiskt inte hjälpa att ingen hade sagt till oss att vi hade schemaändringar ;)

nej, labbraporter var det. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback