09-01-23

jag har tråkigt. ja riktigt skiiit tråkigt.!
fresten, så har jag ju glömt o skriva grattis till lite folk. eller iaf två. Alma, fyllde 16 i måndags, grattis :D, och ivan som fyllde igår. grattis! :D (och det skojjiga är att dom skulle ju kunna vara släkt. boström och boström... hm, måste kolla upp de dära..)  bättre sent än aldrig brukar man säga :)

men nu sitter jag o skrattar åt lisa. hon är ganska underhållande faktiskt :D. så det kommer bli en fullspäckad kväll , med lisa, johanna, nicole o frida. det blir thai, sen bio, och sen vet man aldrig vad som händer ;D jag gissar på att det blir kul :), eller jag kan faktiskt ta mig friheten att säga att det BLIR kul! :)
   igår när jag hade gjort klart mitt fina lilla schema, så fortsatte jag o gjorde en framsida till min kalender, ganska fin faktiskt. och så hittade jag typ en aaaaasgammal bild på oss fem. skit kul, men sen i skolan idag kom nicole fram till att det bara var ett år sen.. bara därför lägger jag upp den här.. men mobbas inte, den är ju otroligt kul XD


den är faktiskt lite söt :)

Kommentarer
Postat av: lisa

jag ÄLSKAR den. hahah

2009-01-23 @ 15:22:39
Postat av: j

jag älskar att jag ligger på Fridas hand ;)

2009-01-23 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback