09-01-26

äntligen! <3, yepp, idag har jag fått träffa elias igen, eften en hel vecka!! underbart var det iaf, även att det inte var någon lång stund alls. men ändå! :) <3

och jag är glad att allt har ordnat  upp sig nu, har verkligen verkligen vart superorolig....

och sen så damp min lön in på mitt konto idag. tipp topp! jag har verkligen blivit pank på senaste tiden, men nu har iaf liite mera pengar, plus att studiemidraget kommer imorrn :) nu är jag back on track igen.

nu borde jag egentligen verkligen skriva klart min labbrapport så jag bara kan koncentrera mig på provet imorrn och på onsdag. men istället sitter jag här o glor. suprise!

i helgen är det dressyrtävling! weeeei, wonderful! :D



btw, jag försöker fortfarande få upp bilderna från mobilen utan någon särskild framgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback