09-01-30

det här har vart en bra dag, och kommer bli en fortsatt bra dag. jag tycker om den här dagen. :)
vi började med att lyssna på ind.val informatione, sen satt vi och glodde i kemisalen i 40 minuter, ara för att vänta på att få tillbaka våra kemiprov som gjordes igår. gissa vad? 23/24 MVG, underbart att det gick bra :), sen var det svenska, men då satt jag o nicole i biblioteket och läste högt ur tidningar för varandra. ganska underhållande måste jag säga :) sen var det lunch, och sen hem. innan det hanns det med ett antal asgarv vid skåpen med e o e, :)

nu sitter jag o gör mest ingenting, väntar på att elias ska sluta. då ska han komma hit. så ska jag vara med han resten av kvällen, nästan. mys! <3

Efter jag har vart med han, så ska jag till säve eller södervärnshallen (vet itne ännu) och träffa karro. kan bli riktigt trevligt. sen är det hem och bums i säng för att sedan upp till stallet imorrn.

nu ska jag nog se om jag kan få i mig någon mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback