Jag älskar dig.

Jag älskar att du är min, bara min. Jag älskar ditt namn. Jag älskar hur du ser på mig. Jag älskar kärleken som lyser ur dina ögon. Jag älskar att du inte skäms över mig. Jag älskar alla saker vi delar. Jag älskar din doft. Jag älskar när kudden luktar du. Jag älskar att vakna upp bredvid dig. Jag älskar att vakna av att du ser på mig. Jag älskar att somna bredvid dig. Jag älskar att känna din närhet. Jag älskar din lena hud. Jag älskar dina händer, dina armar. Jag älskar hela dig. Jag älskar ditt hår. Jag älskar att se hur mycket du tycker om när man kliar dig på ryggen eller pillar dig i håret. Jag älskar att känna din värme. Jag älskar när du håller om mig. Jag älskar när du planerar flera månader framåt och har med mig i planeringen. Jag älskar att gå runt i dina kläder för att känna mig nära dig hela tiden. Jag älskar när du dumförklarar mig för småsaker. Jag älskar hur du skrattar kärleksfullt åt mig när jag är helt trög. Jag älskar att skratta med dig. Jag älskar när jag känner att du är så mycket starkare än mig. Jag älskar när du säger "det här är min flickvän" samtidigt som du håller mig runt midjan. Jag älskar när du håller fast mig och kittlar mig ända tills jag skriker av skratt. Jag älskar att duscha med dig. Jag älskar varje gång jag får se in i dina blå ögon. Jag älskar när du säger att jag är finast i världen, att jag är den enda. Jag älskar att sitta i ditt knä och känna din värme. Jag älskar att dela säng med dig. Jag älskar hur lycklig du blir varje gång vi bakar kladdkaka. Jag älskar hur du lyser upp varje gång vi köper godis. Jag älskar att ligga nära dig när vi ser skräckisar, och känna tryggheten. Jag älskar hur du bara kan läsa av mig och veta att något är fel utan att jag har sagt något. Jag älskar när du kallar mig gumman, älskling och sweeti. Jag älskar dina kyssar. Jag älskar dina kramar. Jag älskar sättet du pratar till mig på. Jag älskar hur du "puffar" upp axeln när jag ligger med huvudet på den för att jag ska ta upp huvudet så att du kan se på mig. Jag älskar när du kladdar hjärtan på mig med rött nagellack. Jag älskar att se på dig. Jag älskar att vara med dig. Jag älskar att veta att jag är älskad tillbaka. Jag älskar att du håller om mig och håller mig i handen när andra ser. Jag älskar att du respekterar det jag gör och det jag vill göra. Jag älskar att du respekterar min synpunkt om saker och ting. Jag älskar att se dig i full hockeymundering. Jag älskar att se dig på isen. Jag älskar att se dig glad. Jag älskar att se dig lycklig. Jag älskar när du pressar fram fejk-tårar för att få lite uppmärksamhet. Jag älskar hur du håller om mig när jag är ledsen. Jag älskar att höra dig säga "allt kommer att ordna sig gumman". Jag älskar att höra dig andas när du sover. Jag älskar att se dig sova. Jag älskar att känna hur du andas i min nacke när vi ska sova. Jag älskar när du ligger med hakan på mitt bröst och ser sådär finurligt på mig. Jag älskar att höra att du älskar mig. Jag älskar att höra att du har pratat om mig med andra. Jag älskar att höra ditt namn. Jag älskar när du säger att det är en självklarhet att du vill vara och umgås med mig. Jag älskar när du skrattar åt mig när jag inte förstår, eller inte vill förstå. Jag älskar att du lovar att skära ner på snuset för min skull. Jag älskar när du drar mig närmare för att du tycker att jag är för långt bort. Jag älskar att känna att du alltid ställer upp. Jag älskar att du alltid är snäll när jag är förjävlig. Jag älskar att du är så förstående. Jag älskar när du tar min hand när vi sitter och äter på resturang. Jag älskar att du kommer ihåg våra månads-dagar. Jag älskar att du ger mig blommor på alla hjärtans dag. Jag älskar att höra ditt hjärta slå. Jag älskar att höra när du prioriterar mig framför dina vänner. Jag älskar när du smyger upp bakom mig och håller om mig runt midjan. Jag älskar hur du tar hänsyn till vad jag vill. Jag älskar hur du tar på mig. Jag älskar att höra att du saknar mig, att känna sig saknad. Jag älskar att känna mig uppskattad. Jag älskar att veta att du verkligen är med mig för den jag är. Jag älskar att veta att du verkligen vill att jag ska ha roligt jämt, oavsett. Jag älskar att känna mig älskad oavsett hur risig jag än ser ut. Jag älskar att kunna vara mig själv med dig. Jag älskar känslan när jag vet att jag snart får träffa dig igen. Jag älskar suget i magen när jag ser dig. Jag älskar när du vill att jag ska använda en av dina tröjor som sovtröja för att kunna ha kvar min lukt hos dig när jag har åkt hem. Jag älskar när du säger att jag är perfekt. Jag älskar att älska dig.
Jag älskar dig
Elias Tysk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback