LÖRDAGEN DEN 6 JUNI

Sveriges nationaldag. Vad firar vi? Ingen aning :D

Igår var det es una fiesta, hos Agust. Det var helt sjuuukligt kul. Nu ska vi se om jag kommer ihåg allas namn, vilket jag defenitivt inte kommer göra. XD, men det var Jag, Elias, BP, Emil, Bodén, Patrick, Agust, Love, Simon, Julle, Sofie, Elin, Ronja, Lucas, Jesper(?   vääääldigt osäker på denna, fick för mig en stund att han möjlugtvis hette Nils eller Niklas också. så nja, jag vet inte.), och Elias kusin som jag helt har glömt bort namnet på. ehm typ så kanske det var. Men galet kul var det iallafall. Senare på kvällen så bestämde sig hela packet sig för att dra till donken. Men jag Elias och Bodén bestämde oss för att stanna kvar sålänge. STOR MEGAMISS! Jag fick sitta och lyssna på hockey i typ en timme. Tills de andra kom tillbaka, då var jag sådär lagom road, så jag flydde in i ett annat rum och hittade helt nya vänner som jag kunde prata med. :D Elin är en riktigt trevlig prick hon! :)  Efter en liten stund kom Elias efter mig och bad om ursäkt över att de bara hade snackat hockey. mohaha, toffel :-* . Framåt två så började vi dra oss hemåt, men gick inte o la oss förrän framåt halv fyra.
   Idag sov vi fram till halv ett. Eller jag sov till halv ett, elias vaknade lite innan. ;) Sen så hände det saker inatt när vi sov, som vi inte kom underfund med om det var jag som hade drömt, eller om det var han som hade gjort det i sömnen eller någon kombination av båda... Haha, mystiskt. :D Sen åt vi frukost och såg på Ladder 49. Mega bra! Sen var det dags för min älskling att åka hem. Men super har det vart iaf ;D. Älskar dig. <3

Ikväll vid sex kommer mamma och pappas kompisar på middag. Kan ju alltid bli trevligt. Kanske. God mat lär det bli iallafall. Och innan det ska jag hinna duscha, få på mig någon anständigt (kan ju inte gå runt i mjukisar, osminkad och äckligt hår om man får gäster heller.. ) sen ska jag också hinna till Willys och köpa godis. Kan verkligen inte förlora mot Elias som slog vad om att jag aldrig skulle orka cykla ända till willys för att köpa godis ;) men hallå? det är ju 3,90!!!!! Då är det ju helt klart värt att ta sig dit jue! Sen bad mamma mig att baka en kladdis á la Elias. Så då får jag väl bara göra det också. Vilket innebär smeeet till mig ;D.
             Nej, dags att skynda sig tror jag.


Upd. Han den där niklas-jesper-nils-snubben som jag inte kom på vad han hette. Jag tror minsann att han heter Adrian. HAHAHA. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback