ONSDAGEN DEN 10 JUNI

Idag har varit en toppendag faktiskt! Jag kom till skolan som vanligt vid åtta, utvilad och glad. Gick till mitt nya skåp (jepp, jag har bytt upp mig, tagit mig ifrån hörnet). Sedan så var det mattelektion där det bara var att sova sig igenom lektionen eftersom han bara gick igenom provet. Efter lektionen så stannade Nicole kvar i evigheter för att snacka med christer. Så jag får en väldans trevlig prtstund med Fredrika under tiden. Nicole var ju förifan inne och pratade i 35 minuter...

Sen så tog sig hela klassen sig till ringduvan där vi fixade ihop ett långbord och det blev en riktigt trevlig fika. Efter undefär en timme så var jag tvungen att kila hem eftersom Elias kom. Och precis när han kommer innanför dörren så säger jag att jag tycker att vi skulle gå och köpa godis, och mycket riktigt! Vi, eller snarare Elias, köpte också en knallpulverpistol+knallpulver till Bodén eftersom han faktiskt fyller år idag. Grattis! Sen så drog vi tillbaka hem till mitt där vi såg på en film, suprise! Men det var verkligen helt galet kul, och helt galet mysigt! Jag tycker verkligen om min pojk! <3

Nu på kvällen så hämtade Lisa upp mig Frida och Johanna för en trevlig tjejkväll. Och mycket riktigt så blev det de. Vi började med varsinn glass på hamnen, sedan så satte vi oss vid havet och pratade om både ditten och datten. Mycket mysigt. Men sedan så frös Johanna, så hon kom fram till att vi skulle gå till Almedalens lekplats. Och vi andra var inte sena att hänga på. Inom kort befann vi oss alltså på lekplatsen och eftersom det galna humöret tog över allt mer och mer så blev det en helkul stund! Det var pirater, båtar, olika fly-försök, kraschlandning i sanden, ja, you name it.

När vi hade tröttnat på att fjanta runt så tog vi bilen och lämnade av Frida hemma, medans jag Johanna och Lisa åkte hem till Lisa och kollade på lite studentfoton. Sedan kollade vi på Greys Anatomy, och det var sista innan sommaren, det kan ju inte sluta så heller!!!!!!!! Inte okej! Sedan var det lite Family Guy innan alla var helt slutköra i soffan och vi bestämde oss för att åka hem. Underbar kväll tjejer! <3    
(och kolan svek oss för sin mattebok, fyfan)

Kommentarer
Postat av: nicole

vad gör man inte för sitt betyg?

2009-06-11 @ 08:44:06
Postat av: s

Du har så rätt min vän :)

2009-06-11 @ 09:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback