ONSDAGEN DEN 3 JUNI

jahaja, då var ett tre timmars matteprov avklarat. HELVETE VAD DÅLIGT DET GICK!!!! inget mvg i matteB för min del skulle jag tro... så det liksom förstörde min dag. och inte nog med det, jag fick hem från skolan idag efter som min kära mamma hade snott min cykel idag... och att det blåser och är kallt. sopa-dag!
    och så över till det positiva, om ungefär en timme kommer min favorit-elias hit. :D, jag ska baka kladdkaka när jag har skrivit klart det här inlägget, och vi ska rida ut hästarna till sommarbetet ikväll. vet inte om det är positivt eller negativt. lite både och. positivt för att det är helt sjukligt mysigt, men negativt för att jag kommer sakna Frances...

och nu, kladdkaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback