SÖNDAGEN DEN 21 JUNI

Nu har jag vart och letat efter min iPod, och på galgberget fanns den inte alls, inte ett spår av den. Så jag ringde lisa lite nerstämd och frågade om hon hade kollat efter den i sin bil, men hon sov så nej det hade hon inte. Så jag tog en liten sväng hemförbi henne och mycket riktigt, där låg den alldeles ensam i baksätet, min älskade iPod!!!! :D
    Så gott folk, nu kan ni sluta leta efter den åt mig. Haha.
Nej men hemskt glad blev jag iallfall när jag såg den. älskade lilla mojjäng.







Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken tur att du hittade den, själv så letar jag fortfarande efter min. De är för små nästan, lyckas alltid lägga den där jag inte hittar den sen :)

Fin blogg förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback