SÖNDAGEN DEN 7 JUNI

och jag har verkligen jättejättetråkigt. Vad gör man om helgerna när man inte är i stallet? Elias sa "Är med mig", men hallå? han kan man ju knappt få kontalt med idag ju. Så det var ju ingenting. Sen tänkte jag se på Tennis-finalen med svensken och federer eller vad han nu heter. Men det var inge kul för svensken var så jäkla dålig. Så vad gör man då då? det är äckelväder ute, så ingen solning. Pappa kollar på tennisen, så ingen övningskörning. Ingen uppdaterar sina bloggar, alltså inget att läsa. Det är söndag, ingenting är öppet på stan. Jag ska bara till stockholm över dagen, så ingenting att packa. Kanske ska städa lite? Men jag har ingen ork. Jaja, jag får väl gå runt här och se allmänt bortkommen ut och irritera mina familjemedlemmar. Fast först kan jag nog lägga över alla pengar till mitt handlakonto så att det är kirrat tills imorrn!! :) Kanske bre lite mackor till frukost imorrn, Kanske städa ur min väska lite grann så jag slipper släpa på en massa skit imorrn. ;) vi får se vi får se.

Påminnelse:  Ni har väl kommit ihåg att iallafall läsa lite grann på mitt sötis-mongoinlägg till Elias? ;)


Och en sak till. Jag tror minsann att att jag är hypokondriker. Iallafall riktigt paranoid. kolla bara på mina små exempel...
Ont i bröstet - Bröstcancer
Ont i benet - Blodpropp/benhinneinflammation
Mensen lite sen - med barn.
Ont i halsen+ smakar lite underligt - halsfluss

jaa, vad kan man säga liksom? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback