SÖNDAGEN DEN 7 JUNI

Nu har jag precis vart ute och kört lite. Min bästa hittills, BARA två motorstopp. WOHOO :D Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, igen. Såå... kanske städa? har ju faktiskt nada att göra, men jag orkar inte dammsuga, så jag får väl bjuda på en konversation från fredag/lördag natten. haha. jag börjar bli bra på värdelösa konversationer. XD men det är bara att tåla. det är bra utfyllnad ;)

Elin: Hur länge har ni varit tillsammans nu då?
Sofie: nästan nio månader.
Elin: ooooj vad lääänge! men vänta... då är det ju du!
Sofie: jag?
Elin: jaa, jag var med Hampus och alla dom, även Elias dårå på hockey någon gång innan ni blev tillsammans.
Sofie: jaha?
Elin: jaa, och så fick ju Elias en massa sms, och varje gång han fick ett så sken han upp. Och då kom de ju från dig. Och det här måste ju ha varit någon gång ganska precis innan, eller precis efter ni blev tillsammans.
Sofie: naawe vad söt han är!
haha, söt pojk jag har ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback