SÖNDAGEN DEN 7 JUNI

Jag, Ellen och Nicole sitter och hjälper varansdra lite på msn med våra skoluppgifter. (lite beskärt är denna konversation, men sånt får man tåla asså annars hade den vart 8 mil lång)

Ellen: haha jag retas bara med dig kolen
Sofie: kolen?
Nicole: kolan, nicole, get it?
Sofie: ahhh!
Nicole: jag såg ljuset tändas!
Ellen: kolen är ju mer logiskt, nicolE. Inte nicolA
Nicole: det låter som om jag är svart
Ellen: är det något fel med att vara vart?
Nicole: vara vart?
Ellen: svart*
Nicole: Jag skulle bara driva lite med dig ellain,hihihihihi
(hoppar ner i konversationen lite, ellen fattar, nicole inte)
Nicole: okej förklara för mig också
Sofie: Ellen, du kan få äran.
Nicole: nej tack sofie gör du de
Sofie: haha, du har inget val nu kolAn ;D (asså helt seriöst är kolan fett mkt roligarre än kolen)
Ellen: taaack sofi, kännns riktigt bra alltså
Nicole: sofie FÖRKLARA, ellen gör det ju inte, hon bryr sig bara om helt oviktiga grejer
Sofie: haha, kolan, kola ner nu va ;D HAHAHAHAHA
(Nicole och Ellen ignorerar totalt)
Sofie: hörde ni? kolan, kola ner :D HAHAHA
(Ellen och Nicole forsätter att ignorera)
Sofie: men hallå, respons på min superroliga kommentar TACK!
Nicole: sofie HJÄLP MIG!
Sofie: jag hjälper ingen något mer förrän ni tycker att den var kul. på riktigt,
Nicole: men jag skrttar här hemma själv över hur kul den var, helt ärligt;)
Ellen: jag skrattade inte, men det var jävligt fyndigt! jag tänkte: moehehehe det här ska nicole få höra många gånger
Nicole: slaimer, ellen
Ellen: slaimer?
Nicole: rövslickare
Ellen: ska du säga va
Nicole: öjj hoppa inte på mig va, jag är oskyldig. sofie hjälp!
Sofie: GOOD, vad vill ni ha hjälp med? :)

haha, snacka om att vi är kärleksfulla och att jag har dem lindade runt mitt lillfinger ;)

Kommentarer
Postat av: e

hahahha ohno, elakt sofie elakt ;)

2009-06-07 @ 13:38:49
Postat av: s

roligt ellen roligt ;)

2009-06-07 @ 14:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback